Pin It

Widgets

Silakan.

Bissmillahirrahmanirrahim

Suatu detik yang mendebarkan, Yes suatu perkara memang mendebarkan.
Agak kelakar tapi itulah hakikat yang sebenar. Bak kata Amirah, dalam hal bab ini matang itu sangat penting dan boleh di bentuk nanti yakni pada masa masa akan datang dan yang penting persediaan itu perlu ada.


Tak pernah aku inginkan kesempurnaan tapi aku inginkan saling melengkapi antara satu sama lain. tapi asalkan ciri ciri yang aku idam kan itu ada dalam list aku. Dan aku bukanlah wanita yang sempurna untukmu, masih perlukan lagi tarbiyahNya. Yang penting mengtauhidkan Allah dengan cara yang benar, itu yang aku mahu.

_________________________________________________________________________
#maaf, asyikasyik post pasal hidup. Abaikan post saya jika ianya tidak bermanfaat buat pembaca sekelian.


No comments: