Pin It

Widgets

Perlu percaya .

Bissmillahirrahmanirrahim

Berdasarkan apa yang aku lihat. Berdasarkan pengalaman sendiri. Berdasarkan apa yang di rasai olehnya. Berdasarkan apa-apa yang aku pun merasai. Aku menjadi serba salah untuk menerima kenyataan yang sebenar, walaupun aku tahu kenyataan itu bukannya pada masa sekarang, tapi takut-takut nanti menimpa diri ini jua. Sudah sudah lah dengan kenangan dan pengalaman pahit yang aku rasa, aku tidak mahu lagi merasa pada saat akan datang. 


Perjalanan aku masih jauh. Tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa hadapan nanti. Yang pasti kita perlu berdoa kepadaNya, agar kita dapat menjalani kehidupan yang baik-baik. Inshallah
___________________________________________________________________________
#Ya Allah kurniakanlah suami yang soleh buat ku. Amin


No comments: