Pin It

Widgets

saat riang bersama mereka :)

Bissmillahirrahmanirrahim

Alhmdulillah , akhirnya aku jumpa juga dengan sahabat sahabatku yang lain :) Terima kasih semua kepada yang sudi hadir ke majlis reunion kita (buat macam majlis tuh gempak sangat. HAHA).NO BOYS ONLY GIRLS sahaja.Walaupun tarikh itu di ubah buat kali ke tiga kot , first sekali tarikh kami nak buat pada 21/22 haribulan 5 tetapi ada sedikit masalah :( so di tukar pulak pada haribulan 2/6 , Haihhh tak boleh juga di buatnya , dan bincang bincang semula tukar la tarikh tersebut pada 31/5/2011 ( kasi besar+bold+line+colour sikit hee :| ) Banyak kali juga mesyuarat ( lagi penipu.. macam ada sungguh pulak) yela takut takut nanti tak da siapa pula yang nak datang, tambah tambah ada sebahagian rakan kami dah pun lanjut pelajaran.ada juga yang sebahagian kami bekerja and hal mereka masing-masing-lah. So agak kelam+kabut dalam menyusun aturkan tarikh :) ( sempoii punya ayat ^^)

Akan ku senaraikan ahli jawatankuasa untuk majlis reunion ini
(wah3x hebat kan  ada AJK ? kwang2 )

Lady boss :
Norazlin

Pen. Lady boss :
aku :)

Ajk kenderaan :
Hazirah & Huda

Ajk hadiah :
Nazirah

Ajk Makanan :
Adila + Ain + Husna

( amacam kawan ?! ok tak organisasi kita ? :D)

Ok sekarang akan ku mulakan kisahnya walaupun sekejap  sahaja perjumpaan kami  tiada sempat untuk bebicara lebih tapi  sangat O.K +B.E.S.T ( yela dah lama tak jumpa mereka). Aku dan alin pergi sekali , dan di pandu oleh aku , (psst alin , lawak kan pagi tadi ?ntah apa aje plus dengan abah yan , heee~~ ) kesian dekat alin, takut+ malu dia dengan aku , ( maybe lama tak jumpe kot ) , tapi akhirnya seperti biasa riang ria +sakat aku jugak :)


 Mereka yang lain sudah pun sampai di tempat perjumpaan kami di Seberang Jaya ( SUNWAY CARNIVAL MALL).agak lama juga mereka di sana sebab , dan mereka sempat pula makan di Restoran Kashmir ( betul ke kawan ? tapi kedai mamak gak kan ? ).


Then aku dan alin arrive sana pukul 12.40 lebih kurang macam tuh la, mereka yang lain dah masuk panggung wayang tengok filem NUR KASIH, kami berdua ini kelam kabut p beli tiket. Ingatkan hati dah penuh seat, rupa-rupanya berapa kerat je pun , yang ramai je kat seat tuh geng-geng kami sahaja. mereka kata best filem tuh , hmm aku layan jap cerita tuh :) ok boleh la, tapi aku tak paham yang babak terakhir tuh , aku duk saling soal dengan alin ,
" apa masalah depa ni?" 
" laaa tua dah ka " 
awat lagu tuh pulak ??" 
" cerita melayu macam tuh je la jalan cerita dia " 
" tak paham aku"


masing masing gelak kecil.. lawak.lawak. Haish melayu bila nak maju ( haish tetiba pulak). Seusai berakhirnya filem NURKASIH tersebut maka keluarlah kami menuju ke tempat solat untuk menunaikan solat zohor.Even banyak kali bagi aku pergi ke tempat solat , tetapi tetap juga tersesat di jalanan , HAHA berpusing merata sungguh kami mencari , rupa-rupanya di  ground floor ( ha dekat dengan food court :) ) Alhmdulillah  akhirnya jumpa jugak :)



dan kemudian kami singgah di kedai RM5
 sebelum 'mamam' ( makan la )


dan seterusnya kami terus menuju ke food court .
Aku lah yang memilih tempat untuk makan makan ,
kat mana lagi kalau bukan RESTORAN RASA MAS :)


YEAH , time for pesan memesan makanan :)


this is mine ~~bubur ayam ^^
marvelous
banyak sangat  buburnya,
 Alhmdulillah dapat juga isi perut aku


float :)
too much water ^^


khas buat Adila ; mee sup masam HAHA
kesian kat dia , rasa mee ni lain sangat 
tapi tak pe kan kan ? ada pengalaman makan mee sup yang masam ni ^-^

dan seterusnya kami  makan makan ,snap some pictures for our memories :)

dan akirnya tibalah masanya untuk bertukar hadiah , 
but before I begin my story for this session ,
 let me show my special gifts ( bertuah lah sapa dapat :) :| )


ha besar kan ? 
panjang + lebar = mahal tuhh :P 
haha spesel kes la untuk AIN , kau yang dapat hadiah aku ^^


yeahh! besusun atur dan tuliskan setiap numbor di atas hadiah :)
wow , excited sangat aku nak tunggu saat tuh ^-^
 pembalut hadiah alin la paling lawa , kan kan (*~)
( just kiding  my dear )

Dan kisah yang agak mencuit hati , saat saat kawan kawan berebut mengambil numbor hadiah , ada lah seorang sahabat yang tak dapat numbor , patut lah setiap kali Adilah sebut setiap numbor dia diam sahaja , HAHA. 
dila :
"hadiah numbor 1 ? sape dapat ?"

entah ( aku tak ingat sapa dapat) :
" aku aku, meh sini"

dila :
ok hadiah numbor 2?  sapa ?"

dan sape pulak entah , sangat tak ingat :
" aku aku"

dan seterusnya lah sampai habis , dan akhir sekali tinggal hadiah aku , 

dila :
"Aik pesal takda pulak orang yang dapat numbor ni? "

Ain :
" aku la tuh , tadi aku tak sempat nk cabut numbor hadiah , tengok tengok  dah tak da numbor ,"

yang lain pakat gelak , kesian kat dia. agaknya numbor tuh tercicir kot kan, tapi takpe Ain , hang dapat hadiah best dari aku (*.) dan masing masing tersenyum lebar , 
setelah puas makan ,perut pun sudah kenyang , 
waktu sudah tiba untuk pulang :)
 Huda dah tak sabar nak balik rumah ( heee )

 akhirnya beginilah kisahnya


sudah selesai 


( sorry kawan , aku tak reti nak edit gambar jadi elok HAHA)


terima kasih sahabat semua :)
nice to meet you all today
Love you all :D
Ha'ah lupa pulak untuk Hazirah (a.k.a my twin ; boleh la kata muka kami hampir serupa jugak :) banyak orang dah keliru dengan muka kami ) thanx ya ! hantarkan yan dan alin ke jetty ( akibat ketiadaan kereta di waktu balek :|) , seriously  sempit sangat masa kami p naik kereta Huda , haishh , kami ingat g'ah bawa motor , hehe :P, jazakillahukaironkathira ya twin ku ^^
Hampa semua ada  minta nak masuk USIM kan , ha aku doakan hampa semua di tempatkan di situ :) Kita buat perkampungan DMW kat situ lah ye , heee  ( a.k.a ALUMNI DMW)


To Husna thanx ya untuk present yang hang beli :)
ha meh aku pamerkan kata kata yang tertera di hadiah tu
and sory lupa nak snap picture untuk hadiah tuh
hee~~


Thank You,
I really want to say
Thank you but
words are not enough
And its not for now
or only once, I've
needed someone like you. 
But for all the times and reasons that
your kindness
has shown through
I hope this little gift of
love will mean a lot 
to you
Its a little thing to do
but it's sentiments
sincere, Thank You
and I am so glad that 
you were able to
be here


yeah :) 
 CREDIT TO ALL MY BELOVED FRIENDS
"Jazakillahukairon ya asdiqoi"
 fi hazal yaum
Uhibbukunna lillah
wa insyAllah fi aiyu makan wa sa'ah mumkin 
nahnu sanuqabilu bi marratan ukhro
insyAllah



ibtisam92
^^






7 comments:

2 HATI 1 JIWA said...

sonok...ckit jer pic. hee. nk tgk byk2.. :))

IzyanNazihah said...

kami tagkap gambar cikit ja , heee :) alin ada la pic minx kat dia
*jgan jeles na*

hafizah n hanisah said...

besnya..smoga ukhuwwah yg dibina kekal hngga ke syurga...

IzyanNazihah said...

aminn

fizah balek cepat ! heee

2 HATI 1 JIWA said...

hehe. nk jles gk.:P
tp alin pn buh pic ckit jgk laa..

:D alynn'johan said...

YAN nice your editt . suka sgtt . tengs foe da all . loveyou yann . hope our ukuwah daiman forever nahh . sayang semuaa . sedih dalam gembira .

IzyanNazihah said...

ziemah : ok malam ni kita ym , yan hantq gmbaq kami na :) InsyAllah

alin :love you too ^^ thank too yaa ~~