Pin It

Widgets

Alhmdulillah , dapat lagi :)

Bissmillahirrahmanirrahim

Cuti di nilam tak memboringkan dan tidak pula membosan diri ini . Alhmdulillah , Allah memberi kekuatan untuk aku dan sahabat aku , jihan untuk menggunakan masa itu dengan sebaiknya .Alhmdulillah , 
Ya Allah , aku mohon kepada mu , moga semangat aku ini berterusan uttuk mencari ilmu yang haq dan dapat di sebarkan kepada ahli keluarga aku dan saudara mara aku serta rakan rakan yang terdekat. Amin.
Moga Allah permudahkan urusan aku ini, inshAllah.

dan tidak lupa juga untuk aku bermohon kepada mu 
ya MuqalibAl qulub thabit qulubi 'al dinik .
:)

Ulasan tuntas tentang tiga prinsip pokok , siapa Rabbmu ? Apa agamamu ? Siapa Nabimu ?
Hak & kewajipan wanita muslimah
Kitab Fathul Majid
Kitab syarhus Sunnah
Kitab iktilat baina jinsayaini
Kitab iktilat baina jinsayaini ahkamuhu wa asaruhu
Kitab Hasdul adilah 'ala anna iktilat nisa' wa rijal...
Kitab kasyful Mubham 'an hukmi safari mar ah biduni zauj wa marham
Mengapa anda sulit menangis
Siapa bilang muzik haram ? Pro kntra masalah muzik dan nyanyian
Kitab al'itisham
Hari kiamat sudah dekat
Al-Ibanah ( buku putih Iman asy'ari)
Dzikir ala tasawuf

dan ada lagi beberapa buah kitab
that's all


ibtisam92
^^


No comments: