Pin It

Widgets

halaqah , TSU1 :)

Bissmillahirrahmanirrahim


alhmdulillah , akhirnya badan ajk oleh bahagian halaqah dari TAMHIDI SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG  dapat juga menjayakan program halaqah yang akan diadakan oleh setiap group sendiri. Objektifnya  , nak rapatkan ukwah yang suda sedia terbina , nak saling ingat mengingati antra satu sama lain , berkongsi msalah dan pengalamn dan banyak lagi impak2 yang positif pabilanya adakan halaqah sesama rakan sendiri.





dan aku sangat bersyukur, kerna dengan halaqah aku dapat mengenali mereka , siapa mereka yang sebenar dan begitu jugalah aku , i know them as well they know me  :)) banyak juga kelemahan diri ku ini yang perlu dibaiki bahkan perlu di pertingkat ke arah yang lebih baik. Kerna traumadan pengalaman yang mengerikan  zaman kala purba aku dulu , beginilah diri ku yang sebenar selepas menghadapinya. agak berlainan berbanding semsa aku di zaman sekolah rendah .
biasalah pengalaman mengajar erti kehidupan sebenar :)

 -PANAS BARAN [X]
-CEPAT MELENTING [X]
-CAKAP IKUT DAN AKU JA TAK PIKIR PASAL HATI ORANG [X]
-BANYAK MULUT [X]
-BERGOSSIP ( tak la sangat) [X]

 dan banyak lagi kelemahan aku , aku hanya insan biasa , menumpang hidup di dunia untuk menunaikan amanah Allah , dan menegakkan agamaNya. BERUBAH SECARA PERLAHAN-LAHAN KE ARAH YANG LEBIH BAIK , InsyAllah ^^ semoga Allah memberi petunjuk kepada ku :D






diriku
ibtisam92

No comments: