Pin It

Widgets

aktiviti di kampus :)

Bissmillahirrahmanirrahim

Alhmdulilllah ,aku masih bernafas lagi , menghirup udara yang segar , menambahkan ingatan ku terhadap kebesaran yang Maha Pencipta :) dan merasa diri aku sangat kerdil terhadapNya, Subhanallah :)



Minggu ini , jadual aku sangat sangat padat :], ok biar aku listkan aktiviti apa yang berlaku sekitar minggu ini 20/12-24/12/2010
pada hari Isnin -Rabu :  program selangkah ke Usim bersama adik2 lepasan spm , tpi aku tak jadi la buddy diaorang , roomate aku jadi la, tpi bagi kos aku tak ramai kot ,sebb ada pelajar lepasn spm yang dapt mengikuti program ini tapi mereka tak mendaftar :) jadi bagi kos aku , seorang pelajar perempuan , dan buddy dia ialah roomate aku sendiri , Nik NurHaziqah :)  kalu pelajar  lelaki aku tak pasti berapa orang .even aku tak jadi , kesibukkan itu aku tetap dirasai :P

ok then hari rabu jugak aku ada discussion English 4 , nak menyiapkan scrapbook group aku , yang menceritakn and meng'create'kan new life orang mexico -a girl :)), ha , banyak sangat yang aku perlu siapkan , dan minggu depan dah kena submit :D
~~
dan pada malam rabu serta khamis , aku ada latihan bola tmpar , * aku bukan terer pon, saja nk join pertndingan ni * dan latihan itu di jalankan pada wktu malam , perhh , balik dari kampus pukul 7 malam, then sambung buat latihan , yang sangt kelakarnya , kami buat latihan dua hari je kot then hari kahmis kami dah lawan :] dan aku bukan real player , hnya sebgai pemain simpnan , hee~~ aku tak bape nk mahir serve , memndgkan tangan aku agk  lemah lembut untuk menmpar bola tersebut , hehe, sekuat mana aku tmpr bola , bola itu tak akan dan hanya hmpir2 nak lepas jaring,haa nasib tangan aku laa, kalu benda lain insyAllah , boleh  :P
dan esok ada lagi pertandingan bola tmpr , sambungan hari khmis :))
p/s : good luck kepada pemain2 sukan bagi Tamhidi Syariah dan Undang-Undang ( TSU),~~ moga  kita semua  meraih kejohanan :]
kalah menang itu adat permainan
^^
ha'a lupa lak aku nak cerita , hari khmis juga aku kena bagi tazkirah pagi untuk kuliah aku , dengan tajuk Bab berzikir di waktu pagi dan petang :) Alhmdulillah semuanya berjalan lancar =)
note : harap2 tazkirah yang aku sampaikan itu dpt diberikan pengajarn kepada kita semua, dan dapat di sampaikan  kepada orang lain serta mengaplikasikan dalam kehidupan kita, iNsyAllah :8


dan waktu yang berbaki ini , aku perlu siapkan assigmnet aku yang masih terbengkalai dan berbaki ini sebleum tarikh submit :];)


itu je kot

ibtisam92
^^

2 comments:

amierul said...

Bz kan nek sem ni..aq un dah pening kepala...huhu,,harap kita semua dapat menempuhinya ngn okke..=)

HUMAIRA' said...

inshAllah :)